logo

Najava: Izlet - kroz Mudnu dol na Hahlić

Nedjelja, 20. listopada 2019.

Polazak: u 08:00h od mostića na potoku Zala na Rastočinama.

Staza:Jako zahtjevna označena staza

Opis puta: Uspon započinje iz Rastočina (312 m/nv) nastavlja se makadamskom cestom, prolazi se križanje gdje se lijevo odvaja planinarska staza preko čeke. Nastavlja se kolskim putom i livadom do korita potoka Sušice, planinarska staza dalje vodi po suhom koritu potoka Sušica do drvene ploče na kojoj je istaknuto da se ulazi u Mudnu dol.

Nakon 20-tak minuta hoda od ulaza u klanac dolazi se do 10-tak metara visoke okomite stijene, tu počinje iznimno zanimljiv uspon prolaska kroz prapovijesni kanjon koga su oblikovale kiše i otopljeni snjegovi. Nekoliko težih prolaza osigurano je stepenicama, klinovima i sajlama. Uspon je dosta naporan jer se za 2 kilometra dužine savladava visinska razlika od oko 500 metara. Dolaskom na malo proširenje s bukovim stablima, ulazi se pitomiji dio Mudne doli. Vidik se otvara tek izlaskom iz Mudne doli. Nastavkom planinarska staza vodi po travnatim padinama uzbrdo do križanja sa stazom koja s Platka preko Gorničkog vodi prema Hahliću. Na križanju treba skrećemo lijevo i nastavljamo uspon po podnožju Fratra do planinarskog doma na Hahliću (1097 m/nv).

Uspon traje cca 5h.

Povratak po jednoj od dvije staze, preko kolci ili preko čeke.

U slučaju loših vremenskih prilika izlet se odgađa.

Info: 091 726 1938

E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Napomena:
Odazivom na izlet, svaki pojedinac potvrđuje da ispunjava zdravstvene i fizičke uvjete za sigurno sudjelovanje na izletu, da pristupa izletu na vlastitu odgovornost. Organizator zadržava pravo izmjena i dopuna plana prema uvjetima na terenu.